Oferta
1. Zarządzanie i administracja nieruchomością wspólną:![]() |
czynności związane z uzyskaniem numeru REGON i NIP, |
![]() |
założenie rachunku bankowego Wspólnoty, |
![]() |
protokolarne przejmowanie nieruchomości wraz z ich dokumentacją techniczną i prawną, |
![]() |
negocjowanie najkorzystniejszych warunków ubezpieczeń związanych z nieruchomością wspólną - broker, który z nami współpracuje organizuje coroczny konkurs ofert, |
![]() |
przygotowywanie i obsługa zebrań wspólnot mieszkaniowych, |
![]() |
minimalizowanie kosztów związanych z utrzymaniem zarządzanych nieruchomości, |
![]() |
przygotowywanie i negocjowanie umów o dostawy, roboty bądź usługi związane z utrzymaniem nieruchomości, |
![]() |
prowadzenie książki obiektu budowlanego oraz dokumentacji technicznej wymaganej przez przepisy prawa budowlanego, |
![]() |
gromadzenie, przechowywanie i archiwizowanie dokumentów zarządzanej nieruchomości, |
2. Obsługa techniczno-eksploatacyjna:
![]() |
zlecanie i nadzorowanie okresowych kontroli stanu technicznego nieruchomości i urządzeń stanowiących ich wyposażenie techniczne zgodnie z wymogami prawa budowlanego, |
![]() |
prowadzenie dokumentów określonych przepisami prawa budowlanego i dozoru technicznego, w szczególności obowiązkowej książki obiektu budowlanego, dokumentacji technicznej, wpisów z wymaganych przeglądów technicznych nieruchomości, protokołów i opinii z przeglądów kominiarskich, |
![]() |
sporządzanie na podstawie protokołu stanu technicznego budynku zestawień potrzeb remontowych, |
![]() |
sporządzanie kosztorysów inwestorskich na roboty budowlane, |
![]() |
zbieranie ofert dotyczących usług, związanych z pracami konserwacyjnymi, remontowymi lub inwestycyjnymi oraz przygotowanie procedury przetargowej wyboru wykonawcy robót, |
![]() |
przygotowanie procedur do otrzymywania kredytów preferencyjnych na planowane remonty (zwłaszcza termomodernizacyjne), |
![]() |
wybór kontrahenta świadczącego usługi sprzątania, |
![]() |
nadzorowanie i organizowanie legalizacji oraz okresowe odczytywanie urządzeń pomiarowych, |
![]() |
zgłaszanie i organizowanie koniecznych prac konserwacyjnych, |
![]() |
koordynowanie prac zleconych przez Państwową Inspekcję Sanitarną. |
3. Obsługa ekonomiczno-finansowa:
![]() |
prowadzenie księgowości zgodnie z obowiązującymi przepisami i uchwałami wspólnot mieszkaniowych, |
![]() |
prowadzenie imiennych kartotek finansowych w zakresie naliczonych opłat, należnych odsetek, dokonanych wpłat oraz występujących zaległości lub nadpłat, |
![]() |
ustalanie wymiaru opłat z tytułu kosztów utrzymania lokali: zaliczki eksploatacyjnej, remontowej, a także opłat zaliczkowych za media rozliczanych zgodnie z regulaminem rozliczania mediów – według prawomocnej uchwały, |
![]() |
sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych i deklaracji podatkowych, |
![]() |
rozliczanie okresowe oraz roczne z właścicielami lokali opłat z tytułu kosztów utrzymania nieruchomości, kosztów zużytych mediów, funduszu remontowego, |
![]() |
windykacja należności - w razie potrzeby, proponujemy tutaj wprowadzenie specjalnej, uchwały, która określi tryb windykacji, |
![]() |
wydawanie niezbędnych zaświadczeń właścicielom lokali, |
![]() |
obsługa bankowa i pocztowa zarządzanych wspólnot mieszkaniowych. |
Chcesz poznać wycenę, prześlij do nas zapytanie, korzystając z
FORMULARZA kontaktowego.